Gezocht: Uitbaters horecazaak
14/03/23
GC de Lijsterbes is op zoek naar nieuwe uitbaters voor het café. Dit is dé ontmoetingsplaats van ons gemeenschapscentrum. Is een horecazaak in Kraainem iets voor jou?

Wat verwachten we van de nieuwe uitbaters van het café?
De horecazaak in de Lijsterbes is het hart van ons gemeenschapscentrum. Activiteiten van ons én verenigingen leveren een stevige klantenbasis, maar we zouden het fijn vinden dat het ook een bloeiende horecazaak is. We verwachten dat jij onze spontane bezoekers en verenigingen goed bedient, maar er is ook ruimte om je eigen commerciële activiteiten uit te bouwen.
Buiten de openingsuren van ons eigen onthaal, heeft ook de horecazaak een onthaalfunctie. Klantvriendelijkheid en uitstekende dienstverlening zijn vanzelfsprekend.
Tenslotte zorgt de uitbater als bewoner van de Lijsterbes ook voor het toezicht, het openen en sluiten van het gebouw. Een appartement staat hiervoor ter beschikking.
Profiel van de uitbater:
Je bent een dynamische ondernemer, liefst met ervaring in de horeca:
- Je wil verantwoordelijkheid nemen inzake het toezicht, het openen en sluiten van het gebouw
- Je hebt zin voor orde, stiptheid, initiatief, organisatie
- Je bent zeer sociaal vaardig
- Je bent flexibel en je hebt een open geest
- Je kan je vinden in de missie van vzw ‘de Rand’
- Je spreekt uitstekend Nederlands
- Je hebt een goed voorkomen
- Je hebt een getuigschrift goed gedrag en zeden
Over de concessieovereenkomst :
Zakelijk
- Uitbating op zelfstandige basis in nauwe samenwerking met GC de Lijsterbes. De overeenkomst wordt afgesloten ten persoonlijke titel en is niet verhandelbaar.
- Je sluit de concessieovereenkomst af met vzw ‘de Rand’ en je betaalt hiervoor een concessievergoeding.
Infrastructuur
De horecazaak werd recent vernieuwd en is +/- 160 m2 groot met vooraan een terras . Er is aansluitend een keuken.
Heb je interesse?
Maak een dossier met deze elementen:
- Een zakelijk plan op middellange termijn dat minstens antwoorden op volgende vragen bevat:
- Wie zijn jouw klanten(groepen)?
- Welke producten en diensten bied je aan voor welke doelgroepen?
- Hoe voer je je promotie, hoe bereik je je klanten?
- Wat zijn de openingsuren van het café
- Hoe ziet jouw financieel plan er voor de komende drie exploitatiejaren uit? (inclusief eventuele investeringen)
- Werk je met personeel? Hoe zorg je ervoor dat de bediening op rolletjes loopt?
- Hoe zorg je voor de organisatie van de toezichtstaken zoals het openen en sluiten van lokalen en het gebouw
- Getuigschrift goed gedrag en zeden
- relevante diploma’s en getuigschriften
Stuur dit uiterlijk op dinsdag 2 mei naar stefaan.gunst@derand.be of Stefaan Gunst, Kaasmarkt 75, 1780 Wemmel.
Selectiegesprekken vinden plaats in de 2de helft van mei.

Meer informatie
Heb je graag meer informatie? Download dan de infobundel.
Je kan voor vragen en inlichtingen ook steeds terecht bij:
Stefaan Gunst (hoofd gemeenschapscentra):
stefaan.gunst@derand.be , 0495 15 04 90